Klassikaraadiol on nüüd uus logo

Klassikaraadio tunnuskujutis sai uue palge. Eelmine raadiojaama logo oli juba 15 aastat vana, uus sobib muutunud digitaalsesse keskkonda paremini. Logo autor Alina Luther loodab, et see suudab kõnetada erinevaid kuulajaid.

Klassikaraadio peatoimetaja Tiia Tederi sõnul väljendab uus tunnusmärk suhtlust ja loovust, mis on raadios väga tähtis.
“Seda kujutist võib vaadelda kui pehme pintsliga tõmmatud K tähte, kui avanemist ja avatud platvorme,” iseloomustas Tiia Teder.

Logo autor, IDEA AD kunstiline juht Alina Luther ütles, et kaasaegses ülidigitaalses maailmas vajas Klassikaraadio uut dünaamilist ja ajatut identiteeti, mis töötab kõikidel platvormidel, seadmetel ja logokandjatel.
“Tulemuseks on puhas, minimalistlik logo, mille eesmärk on kõnetada väga erineva tausta ja muusikaeelistusega igas vanuses kuulajaid,” selgitas Alina Luther.

Muusika nimekiri
{{music.Info.STARTTIME | substringtwo}}
{{music.meta.AUTHOR1}} - {{music.meta.SONGNAME}} ({{music.meta.PERFORMER}})

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Lisa uus kommentaar