Tiberghien on tunnistanud, et Bachi ja Beethoveni looming on pannud ta erinevat muusikat paremini mõistma. Ka Saint-Saënsi g-moll kontsert on teos, kus kohtuvad saksa ja prantsuse muusika, ning selle teose esitas ta erakordse kaasahaaravusega. Tiberghieni puhul hämmastab tema võime olla tundlik ja tuline ühtaegu, kuigi tema interpretatsiooni salajase tugipõhja moodustavad terane vormitunnetus, läbimõeldud ja kõnekas fraseerimine ja täiuslikult vaba pianism. Tiberghieni unustamatut muusikalist vabadust sai tunda lisapalana kõlanud Debussy prelüüdis "Uppunud katedraal". Selline kõlatunnetus tuletab meelde festivali päris algusaegadel siin esinenud prantslase Roger Muraro mängu.
Dirigent Julien Masmondet (Paavo Järvi assistent Orchestre de Paris' juures) meelitas orkestrist välja tundlikke kõlavärve, ent kohati võis tajuda kerget rabedust solisti järgimisel.
Kava:
* Maurice Ravel - Süit "Hane-ema"
* Camille Saint--Saëns - Klaverikontsert nr 2 g-moll
* Claude Debussy - Uppunud katedraal ("Prelüüdid")
* Claude Debussy - Kolm sümfoonilist eskiisi "Meri"
Stuudios on Nele-Eva Steinfeld.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.