Monteverdi valdas meisterlikult vanale, rangetele kontrapunkti reeglitele toetuvat konservatiivset stiili (prima prattica) ja ka uut, virtuoosset kontsertstiili (seconda prattica); kõrvutades ja vastandades neid oma vaimulikes teostes. Claudio Monteverdi kui helilooja muusikalise käekirja areng on kõige ilmekamalt nähtav tema madrigalides. Uued, barokiajastule iseloomulikule jooned, mis end Monteverdi hilisemates madrigalikogumikes jõuliselt manifesteerisid, olid mõne kaasaegse jaoks liig ning see tõi kaasa ägedat kriitikat tema aadressil. On säilinud kolm Monteverdi ooperit, mis teevad temast selle žanri pioneeri ja uue ajastu ning esteetika eestkõneleja muusikas.
Saatejuht on Robert Staak.

Delta 31. märtsil: Tähe-Lee Liiv, Urmas Taniloo, Anna Regina Kalk
Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri ees soleerib pianist Tähe-Lee Liiv; stuudiosse tuleb raadiokuulaja; muusikaline komöödia "Noor Frankenstein" esmakordselt Eestis; külaline on noor kitarrist Anna Regina Kalk; organist ja helirežissöör Urmas Taniloo tähistab kontserdiga juubeleid. Saatejuht on Ivo Heinloo.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.