Koorijuhi ning organistina oli Fauré kirikumuusika novaator. Ta tahtis kirjutada teistmoodi kui ooperlikus bel canto-stiilis, mis tollal oli Pariisis populaarne, ning erineda saksa suurejoonelisest romantilisest stiilist, mis valitses ülejäänud Euroopas. Ta kujundas välja prantsuse stiili, mis sai aluseks Claude Debussy ja Raveli muusikalisele impressionismile.
Helilooja on öelnud: "Mis puutub minu reekviemi, olen ma võib-olla vaistlikult püüdnud põgeneda selle eest, mis on õige ja nõuetele vastav - pärast kõiki neid aastaid, kui ma saatsin orelil matuseteenistusi. Ma tean seda kõike peast! Tahtsin kirjutada midagi erinevat."
Kuulame albumilt Gabriel Faure Reekviemi, mida on selle õrna tooni tõttu nimetatud ka surma hällilauluks, ühe lapse mälestuseks loodud Pavaani ja teose "Super flumina Babylonis" (solistid Marie Virginia Savastano, Letitia Singleton, Mathias Vidal, Ugo Rabec) maailma esmasalvestist.
Stuudios on Kersti Inno.
Kommentaarid
Alates 02.04.2020 kuvab ERR kommenteerija täisnime.